Praca

Social Media & Marketing Specialist
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby mającej duże poczucie humoru oraz dystans do siebie, która obejmie stanowisko Koordynatora ds. Marketingu w naszej organizacji. Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za planowanie, kierowanie i koordynowanie działań marketingowych naszych marek i produktów.
Jeśli chciałbyś pracować w wielokulturowym środowisku dla dynamicznie rozwijającej się organizacji i jeśli pasjonuje Cię moda, biżuteria i luksusowe kosmetyki, ta praca jest właśnie dla Ciebie!
Obowiązki:
- bardzo dobra znajomość narzędzi kanałów social media (FB, IG, YT, TikTok, etc.)
- opracowywanie strategii dla czterech zróżnicowanych marek
- tworzenie prezentacji i harmonogramów działań marek
- raportowanie z działań w social mediach i ich wpływu na sprzedaż bezpośrednią
- zwiększanie świadomości na temat marek, zwiększanie ruchu w social mediach i e-sklepach
- zarządzanie i tworzenie treści na potrzeby kanałów social media
- zarządzanie kalendarzem „akcji” social media zgodnie ze strategią marketingową/biznesową
- zarządzanie produkcją materiałów VM
- utrzymywanie i budowanie relacji z influencerami oraz kreatywne podejście do influencer marketingu
- raportowanie wyników (posty, zasięgi, nowi obserwatorzy, ruch, sprzedaż, itp.)
- codzienna komunikacja z zespołami handlowymi i managerami sklepów
- wspieranie działań e-commerce
- wspieranie działań z zakresu obsługi klientów
Wymagania:
- udokumentowane doświadczenie w pracy w marketingu (atutem będzie praca z influencerami w branży modowej lub kosmetycznej)
- doświadczenie w pracy i dobra znajomość obsługi monitorowania kanałów social media
- praktyczna znajomość social media i digital marketingu
- mile widziane zainteresowanie branżą fashion i beauty
- dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, zarządzanie czasem i dotrzymywanie terminów
- elastyczność i zdolność do wyznaczania priorytetów,
- „lekkie pióro”
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca tłumaczenie materiałów marketingowych
- wysoka motywacja i nastawienie na pracę w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- kreatywność, wyczucie estetyki
- doświadczenie z zakresu e-commerce będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w kreatywnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
- możliwość wdrażania swoich pomysłów i samodzielnej realizacji ciekawych zadań
- perspektywę rozwoju zawodowego w organizacji
- zniżki na produkty naszych marek
- atrakcyjne biuro w centrum Warszawy
- fantastyczną atmosferę
- lekcje angielskiego dla naszych pracowników
Aplikacje prosimy przesyłać na adres email: kontakt@rayagroup.pl
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"